spot_img
spot_img
1.2 C
Vaslui
26-dec.-2024

Sectia Crasna – Husi, din nou licitatã, dupã ce „Fulger” a dat teapã husenilor!

- Advertisement -

DEZNÃDEJDE Ca sã nu mai existe niciun dubiu, dar nici vreo sperantã, cã trenul de Husi s-ar putea reîntoarce acasã anul acesta, trebuie spus cã societatea care a câstigat licitatia de închiriere a liniei s-a dovedit, într-adevãr, neserioasã! Nici mãcar nu s-a dus sã semneze contractul cu CNCF „CFR” SA, fapt pentru care, sectia neinteroperabilã Crasna – Husi va fi scoasã din nou la licitatie. „Suntem fãrã noroc”, cred ceferistii huseni. „Poate e mai bine cã acea firmã fantomã nu a mai venit la Husi”, a spus si senatorul Nelu Tãtaru, cel care a solicitat Ministerului Transportului lãmuriri cu privire la situatia trenului de Husi.

Entuziasmul pe care husenii l-au avut în primãvara acestui an, când s-a aflat cã o societate din Bucuresti a licitat si a câstigat, printre altele, linia Crasna – Husi, s-a stins. Asa cum se anuntase, pânã în prima lunã de toamnã trenul trebuia sã fie în garã! Ce-i drept, multi s-au arãtat sceptici îndatã ce au aflat cine este firma care a câstigat licitatia, SC Fulger Transport Interurban de Cãlãtori SRL, înfiintatã cu doar câteva zile înainte de licitatie, cu „rãdãcini” într-un off-shore din Cirpu – Caumalis Ventures Ltd si administrat de un individ condamnat la închisoare cu executare pentru înselãciune, cu doar câteva luni înainte de a se arãta mare amator de afaceri în domeniul transportului feroviar.

Sectia Crasna – Husi va fi scoasã din nou la licitatie!

Senatorul de Husi, Nelu Tãtaru, este parlamentarul care a fãcut demersuri sustinute pentru ca husenii sã beneficieze din nou de transport feroviar în zona lor. „Fiecare husean cu care m-am întâlnit, fiecare persoanã care a trãit si trãieste în acest oras si stie cã trenul acesta era, pe lângã semnificatia lui sentimentalã, unul din argumentele economice importante care poate sã ne ajute sã ne dezvoltãm orasul, mi-a cerut sã lupt pentru readucerea trenului în Gara Husi”, a explicat Nelu Tãtaru. Dar pentru cã timpul trecea, iar SC Fulger nu mai venea sã facã nimic din ce se anuntase si nici mãcar ceferistii huseni nu stiau dacã si cum îsi va începe activitatea aceastã firmã, senatorul Tãtaru a cerut Ministerului Transporturilor lãmuriri. „Astfel, în urma licitatiei care a avut loc în data de 17.06.2013, prin Hotãrârea Bursei Române de Mãrfuri nr.12, operatorul economic SC Fulger Transport Rapid Interurban de Cãlãtori SRL a adjudecat un numãr de 4 sectii de circulatie neinteroperabile, printre care si sectia Crasna – Husi. Perioada maximã admisã legal pânã la preluarea integralã a gestionãrii sectiilor de circulatie si a serviciilor de transport feroviar nu poate fi mai mare de trei luni de la data adjudecãrii, respectiv 17.09.2013, termen care a expirat pentru operatorul economic SC Fulger Transport Rapid Interurban de Cãlãtori SRL, fãrã ca acesta sã încheie contractele de închiriere pentru sectiile de circulatie adjudecate. Fatã de cele mentionate, sectiile de circulatie pentru care nu s-au semnat contracte de închiriere în termene legale, printre care si Crasna – Husi, vor reintra în procedura de licitatie în perioada imediat urmãtoare, în conditiile legii”, a comunicat doamna ministru, Ramona Nicole Mãnescu. „Poate e mai bine cã aceastã firmã nu a mai semnat contractual. De la bun început, de când am aflat cine a câstigat licitatia, mi-am exprimat scepticismul, din cauza faptului cã societatea pãrea înfiintatã în pripã si fãrã experintã în asemenea afaceri. Rãmân încrezãtor în faptul cã un operator serios îsi va îndrepta atentia într-o zi spre zona Husi si va identifica aici un potential economic. Stiu cã husenii îsi doresc acest lucru si ar fi pãcat ca tot ce s-a construit altãdatã, cu mari eforturi, sã fie abandonat în paraginã”, a spus senatorul Nelu Tãtaru.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.