spot_img
spot_img
1.2 C
Vaslui
26-dec.-2024

Proprietarii ANL, nemultumiti de Goscom

- Advertisement -

NEMULTUMIRI Mai multi proprietari de la blocul ANL din Crucea Gãrii sunt furiosi pe administratorul blocului Goscom. Oamenii sustin cã sunt obligati sã plãteascã pentru reparatia liftului, care s-a fãcut abia dupã ce blocul a iesit din garantie, desi locatarii s-au plâns încã de acum câtiva ani cã acesta nu functioneazã cum trebuie. Ce îi deranjeazã cel mai mult este faptul cã modul de repartizare a investitiei s-a fãcut pe suprafatã. De asemenea, proprietarii spun cã nu este singura problemã cu care se confruntã, mai multe lucrãri fiind de proastã calitate, constructorul, principalul vinovat, nefiind tras la rãspundere pe perioada în care blocul a fost în garantie.

Proprietarii sunt foc si parã de când au aflat cã sunt obligati sã plãteascã pentru reparatia liftului, desi au declarat în scris cã nu sunt de acord sã participe financiar. Nemultumirea acestora este cu atât mai mare cu cât sumele, prea mari pentru buzunarele lor, nu au fost calculate în functie de numãrul locatarilor, ci în functie de metrii pãtrati ai locuintelor. Ceea ce îi revoltã cel mai mult pe proprietari este faptul cã, desi au anuntat conducerea Goscomului în primele luni dupã ce s-au mutat în apartamente cã unele lucrãri nu sunt efectuate corespunzãtor, sesizând inclusiv cã „scârtâie” functionarea liftului, nu s-a cerut socotealã constructorului. Pentru cã nu s-a actionat la timp si s-a asteptat expirarea garantiei, a fost necesarã o investitie, proprietarii fiind astfel nevoiti sã plãteascã pentru repararea unor hibe de care este vinovat constructorul. Oamenii se tem cã în viitor se vor face noi investitii din cauza lucrãrilor de slabã calitate si cã vor fi buni de platã. „Cum sã achit banii atât timp cât am dat scris cã nu sunt de acord? Nu înteleg cum mã pot obliga sã dau aceastã sumã, care este foarte mare pentru familia mea, în conditiile în care liftul a avut probleme din momentul în care ne-am mutat, când încã era în garantie. Majoritatea locatarilor au rãmas blocati în lift. Mã întreb de ce Goscomul, care este administratorul blocului, nu a luat mãsuri atunci când chiriasii s-au plâns cã nu functioneazã? Sunt nemultumit cã au fost împãrtie sumele pe suprafete. Am de plãtit aproape 800 de lei, iar o familie de pe acelasi palier, în jur de 300 de lei. Merg metri pãtrati cu liftul? Sunt probleme în fiecare an si cu tevile care se sparg si este inundat periodic subsolul. Mâine, poimâine vor trebui înlocuite si acestea, si vom fi obligati sã plãtim niste sume colosale, doar din cauza atitudinii pasive a Goscomului care nu a luat mãsuri la momentul potrivit si a asteptat sã iasã blocul din garantie.”, a declarat un proprietar. Un vecin de-al acestuia sustine cã la rândul lui a declarat cã nu este de acord cu reparatia liftului. Proprietarul se simte jefuit la propriu si amenintã cã va apela inclusiv la un avocat pentru a-si face dreptate. Conducerea Goscomului spune cã locatarii au fost consultati în legãturã cu aceastã investitie si si-au dat acordul. „Valoarea ofertei a fost de 33.100 de lei, firma care a câstigat licitatia este V.I.A.Company Service SRL, iar costul final al investitiei s-a ridicat la 27.070 de lei. Repartizarea sumelor s-a fãcut pe suprafete, asa cum este prevãzut în Legea locuintei nr. 114. Proprietarii pot plãti banii esalonat, în patru rate.”, a declarat Cãtãlin Bârleanu, directorul SC Goscom Vaslui SA.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.